Մրգային չիպսերի պահանջարկը շարունակում է աճել
24.02.2021
Հանրապետության մարզերում աշխատատեղեր ստեղծելու, գյուղացիական տնտեսություններին աջակցելու խնդիրն ուներ Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի արդյունաբերական ճարտարագիտություն և համակարգերի կառավարում բաժնի շրջանավարտ Դանիել Ղևոնդյանը, երբ իր երկու ընկերների՝ Առնե Քալամքարյանի և Արին Դավթյանի հետ Կոտայքի մարզի Արզնի գյուղում հիմնադրեց «Չրենի» ապրանքանիշով չոր մրգերի արտադրություն:
Ընդ որում, հիմնականում ձեռքի աշխատանք պահանջող գործընթացներում գերակշիռ մասով ներգրավվեցին տեղացի կանայք․ նպատակը՝ գյուղի կանանց բիզնեսում ներգրավելն էր։
Դանիելն Իրանից հայրենիք էր ներգաղթել 2004 թվականին և այստեղ՝ ՀԱՀ-ում, ստացել իր երկրորդ բարձրագույն կրթությունը՝ ինժեներական և համակարգային կառավարում մագիստրոսական որակավորմամբ։ Տարբեր գործարաններում որպես արտադրական մասի պատասխանատու, ապա՝ տնօրեն աշխատելուց հետո, որոշում է սեփական գործ սկսել․ չրերի արդյունաբերության մանրամասն ուսումնասիրությունից հետո մշակում է բիզնես և ինժեներական պլաններ ու 2017 թ երկու ներդրող գործընկերների հետ հիմնադրում ADA ընկերությունը։

Դանիելը մեծ ոգևորությամբ է պատմում «Չրենու» մասին, հավելելով, որ շատ բաղադրիչներով եզակի են ոչ միայն Հայաստանում, այլև տարածաշրջանում։ Ապրանքանիշի չրերի առանձնահատկությունն այն է, որ չորանալուց հետո պարունակում են ընդամենը 10-15% խոնավություն, շաքարով և ծծումբով չեն մշակվում: Արտադրողներն իրենց չրերն ավելի շատ համարում են մրգային չիպսեր՝ չորացնելուց հետո, կարծես, միայն կաշին է մնում, բայց մրգի համը լիովին պահպանվում է: Չրերի լավ չորացված լինելն էլ հենց դրանց երկար պահպանման գրավականն է:

Տեսականին շատ լայն է՝ թուզ, արքայախնձոր, սալոր, ծիրան, խնձոր, դեղձ, նաև՝ բոստանային կուլտուրաներից լոլիկ, սեխ, գազար, ճակնդեղ, դդմիկ։ Մտածում են ընտրության հնարավորություններն ավելի ընդլայնելու ուղղությամբ։ Հումքը ձեռք են բերում գյուղացիներից, մոտակա բնակավայրերից։ Տեղի այգեգործներն արդեն գիտեն, որ իրենց գալիք տարվա բերքը պահանջված է լինելու, սպառման խնդիր չեն ունենալու։ Ամբողջ արտադրական գործընթացը՝ այգիների, ծառերի և բանջարանոցների ընտրությունը, մրգերի տեսողական և ձեռքով զննությունը, գտնվում է կառավարման և որակի վերահսկողների ուշադրության կենտրոնում:

Արտադրական շղթան մշակված է այնպես, որ հնարավոր սխալները նվազագույնի հասցվեն: Նշանաբանը մեկն՝ որակյալ արտադրանք՝ ամենախիստ սպառողի պահանջները բավարարելու համար։ Ընդ որում՝ կիրառվող տեխնոլոգիայով մշակված մրգերը կարող են բերանի խոռոչը մաքրել ատամների քայքայման պատճառ հանդիսացող ավելի քան 95 % բակտերիաներից:
Շուկայի պահանջարկից էլ չեն դժգոհում․ արտադրանքի գերակշիռ մասն առաքվում է Ռուսաստան։ Այժմ բանակցություններ են տարվում ընդլայնելու «Չրենու» արտահանվող երկրների աշխարհագրությունը։

Անուշ Ավանյան
Աղբյուր` LADYNEWS.am Դիտվել է 3772 անգամ
Читать на русском
|