Սովորելն ազդում է կազմվածքի վրա
03.12.2020
Սննդակարգի վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ ուսանողներն իրենց ուսումնառության ընթացքում կորցնում են շատ կալորիաներ՝ նյութափոխանակության արագացման շնորհիվ: Թվում է՝ ի՞նչ վատ բան կա: Ի վերջո, չէ՞ որ նրանք նիհարում են: Բայց մետաղադրամի հակառակ կողմն այն է, որ էներգիայի կտրուկ կորուստը հանգեցնում է չափազանց շատ ուտելու, և արդյունքում՝ գիրության:
Կանադայում ուսումնասիրություն է անցկացվել ուսանող կամավորների մասնակցությամբ (14 առարկա): Նրանք կատարել են իրենց բնական աշխատանքը, որոնք իրականացրել են դասասենյակում նստած՝ ընթերցանություն, տեքստերի վերապատմում, համակարգչով թեստերի հանձնում և հանգստացել ընդմիջումներին: Այդ ընթացքում գիտնականները չափում էին արյան մեջ գլյուկոզի մակարդակը և նրանց օրգանիզմում նյութափոխանակության գործընթացների ակտիվությունը: Յուրաքանչյուր տիպի աշխատանքից հետո ուսանողները գնում էին բուֆետ, և նրանց այնտեղ թույլ էին տալիս ընտրել այն, ինչ ուզում էին:
Պարզվել է, որ դասերից հետո մասնակիցները 25-30%-ով ավելի շատ սնունդ էին ընդունում, քան ընդմիջումներին: Դրա պատճառը ակտիվ մտավոր աշխատանքի ընթացքում արյան մեջ գլյուկոզի մակարդակի կտրուկ անկումն էր, ինչը հանգեցնում է ախորժակի բարձրացմանը: Ուսանողներն ուտում էին մեծ քանակությամբ բարձր կալորիականությամբ քաղցր սնունդ, որորնք նպաստում են էներգիայի պաշարների համալրմանը:

Այսպես․ տեքստի հետ մտավոր աշխատանքից հետո սնվելիս նրանք ընդունում էին գրեթե 200 կալորիա ավելի, քան հանգստից հետո: Համակարգչային աշխատանքը հանգեցրել է ավելի քան 250 կալորիա հավելյալ սպառմանը, քան ոչինչ չանելուց հետո ուտելիս:
Գիտնականները, իհարկե, խորհուրդ չեն տալիս թողնել ուսումը՝ գիրանալուց խուսափելու համար: Նրանց հիմնական առաջարկներն են. վերահսկողություն սննդի ընդունման նկատմամբ, ֆիզիկական ակտիվության բարձրացում և պարապմուններից առաջ ճիշտ սնվել՝ օգտագործելով բարձր կալորիականությմբ սնունդ:

Աղբյուր՝ LADYNEWS.am Դիտվել է 5724 անգամ
Читать на русском
|