«Մոլեգնությունից» հետո իր առաջին ֆիլմում ռեժիսոր Դեմիեն Շազելը ներկայացնում է հիանալի բեմադրված երգուպարով լի մյուզիքլ, որը պատմում է հին Հոլիվուդի մասին։ Լոս Անջելեսի երազանքներով ապրում են գլխավոր դերակատարներ Ռայան Գոսլինգը ու Էմմա Սթոունը։
1970-ականներին ձևավորվել էր մի միտում, որով հոլիվուդյան ռեժիսորները նկարում էին ֆիլմեր իրենց իսկ ժամանկների մասին՝ համեմված երգերով ու պարերով։ Այդ ժամանակները վաղուց անցել են․ Շազելի «Լա լա լենդը», որը մաժորային նոտայով բացեց Վենետիկի հայտնի կինոփառատոնը, վերջին ժամանակների ամենասպասված ու ամենապահանջված մյուզիքլն է դարձել։ Բազմաթիվ կինոքննադատներ գտնում էին, որ մյուզիքլ ժանրն արդեն վաղուց ապրել է իր դարը, սակայն ի հակադրություն նրանց, մասնագետները «Լա լա լենդի» հաջողությունը կապում են ֆիլմի՝ որպես դասական մյուզիքլ էկրանավորմամբ։
31-այմա ռեժիսորը երաժշտության, կոստյումների, ինչպես նաև դերասանական փայլուն խաղի շնորհիվ կարողացել է ստանալ նախորդ դարի 30-ականների պատկերը, որին կարծես «կարոտել է» 21-րդ դարի երիտասարդությունը։
«Լա լա լենդը» ամբողջությամբ նկարահանվել է Լոս Անջելեսում, սակայն ֆիլմի սիրտն ու ոգին ամբողջությամբ գտնվում են անցյալում։ Անցյալից են նաև կերպարները․ Սեբաստիանը (Ռայան Գոսլինգ) ջազ դաշնակահար է, ով ապրում է իր երաժշտությամբ, սակայն որին հեռացնում են աշխատավայրից։ Միան էլ (Էմմա Սթոուն) էներգիայով լեցուն դերասանուհի է, ով երազում է մեծ բերեմի և ֆիլմերում գլխավոր դերերի մասին, սակայն նրա գործերը նույնպես, մեղմ ասած, հաջող չեն դասավորվում։ Եվ ահա երկուսի համար էլ այսպիսի բարդ իրավիճակում նրանք հանդիպում են իրար։
Ինչպես հոլիվուդյան ֆիլմերի գերակշիռ մեծամասնությունում, այնպես էլ այստեղ գլխավոր հերոսները սիրահարվում են միմյանց։ Նրանց հանդիպումներն անցնում են երգերով ու պարերով լեցուն համարներով, որոնք էլ հենց համ ու հոտ են հաղորդում ֆիլմին։ Եվ, իհարկե, ինչ երաժշտական ֆիլմ՝ առանց իսկական երաժիշտի․ ֆիլմում դեր ունի նաև հայտնի երգիչ, օսկարակիր Ջոն Լեջենդը, ով իր բենդով ընկերանում է Սեբաստիանի հետ։
Քննադատների ընտրության 8 մրցանակ, այդ թվում՝ լավագույն ֆիլմ, Գոլդեն Գլոբի 5 անվանակարգ, բազմաթիվ ասեկոսեներ՝ Օսկարի նոմինացվելու մասին․ ահա այսպիսի խոստումնալից ֆիլմ է սպասվում մեզ, որը Հայաստանում մեծ էկրան կբարձրանա 2017 թվականի հունվարի 5-ից։
03-07-2025 10:43 85-ամյա Ալ Պաչինոին, ով անցյալ տարի բաժանվեց 31-ամյա Նուր Ալֆալլահից, լուսանկարել են իր նոր ընկերուհու հետ համբուրվելիս: Ամերիկացի դերասանը և երիտասարդ իտալացի լրագրող Կատերինա Դի Տերլիզին ճաշել են Հռոմի Պիացցա դել Պոպոլոյի Il Bolognese ռեստորանում, իսկ նրանց համբույրը ֆիքսել են պապարացիները: Ալ Պաչինոյի նոր ենթադրյալ ընկերուհու մասին հայտնի է միայն այն, որ նա ծնունդով Իտալիայից է և վերջին երկու տարիների ընթացքում աշխատել է որպես ազատ լրագրող NBC News-ում: 2023 թվականին աղջիկը ստացել է լրագրության և մուլտիմեդիա հաղորդակցությունների մագիստրոսի աստիճան:
03-07-2025 10:40 50-ամյա Դելֆին Արնոն պարգևատրվել է Ֆրանսիայի բարձրագույն պարգևով՝ Պատվո լեգեոնի շքանշանով: Նախագահ Էմանուել Մակրոնն անձամբ է շքանշանը հանձնել Dior նորաձևության տան գործադիր տնօրենին և LVMH կայսրության սեփականատիրոջ՝ Բեռնար Արնոյի դստերը, որի մեջ են մտնում այնպիսի ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են Loro Piana-ն, Louis Vuitton-ը և Moët Hennessy-ն:
03-07-2025 10:33 Մեծահասակ մարդկանց մոտ քնի խանգարումներ առաջանում են արգելակող նեյրոնների կորստի պատճառով, որոնք տեղակայված են հիպոթալամուսում: Այսպիսի եզրակացության են եկել Բոստոնի համալսարանի գիտնականները: Պարզվել է, որ 70-ամյա մարդը միջինում 60 րոպե քիչ է քնում, քան քսանամյա երիտասարդը: Ավելին, մեծ տարիքում դժվարանում է քնելը, օրգանիզմը ավելի վաղ է արթնանում, քունը ֆրագմենտավորվում է: Նախկինում այս առանձնահատկությունների պառճառը չէր հաջողվում պարզել:
03-07-2025 10:17 NYP-ն հաղորդում է, որ ննջասենյակում դասական «բում-բումը» վտանգի տակ է, և այդ ամենը էկրանին «կպչելու» սովորության պատճառով։ Մտահոգիչ է, որ տասը մեծահասակից մեկը խոստովանում է, որ կնախընտրեր սոցցանցերում սքրոլինգ անել զուգընկերոջ հետ մտերմության փոխարեն։ Մասնագետները զգուշացնում են, որ այս «թվային կախվածությունն» ունի մի ամբողջ փունջ կողմնակի ազդեցություններ՝ հոգնածությունից և կենտրոնացման նվազումից մինչև հիշողության և հոգեկան առողջության վատթարացում։
03-07-2025 02:29 Launchmetric հետազոտական ընկերության տվյալներով՝ Լորեն Սանչեսի և Ջեֆ Բեզոսի շքեղ հարսանիքը Վենետիկում հանգեցրել է տպավորիչ 222 միլիոն դոլարի լրատվամիջոցների ազդեցության։ Լրատվամիջոցների ազդեցության առաջատարը իտալական Dolce & Gabbana ապրանքանիշն էր, որը կազմել է 14.5 միլիոն դոլար, գրում է WWD-ն։