Այս խորհուրդները իսկապես գործում են. ինչպես խոսել ղեկավարի հետ, որպեսզի բարձրացնեք ձեր աշխատավարձը
16.02.2024
Դուք ստացել եք ցանկալի պաշտոնը, միացել եք թիմին և հիանալի եք կատարում ձեր պարտականությունները: Աշխատավարձը գոհացուցիչ է, բայց գնաճն իր վնասն է տալիս, ու օրեցօր ավելանում են առաջադրանքները։
Ինչպե՞ս հասկանալ, որ ժամանակն է բարձրացնել աշխատավարձը: Ինչպե՞ս կարող եք օգնել ղեկավարությանը տեսնել ձեր ներուժը:
Նախապես պատրաստվեք ղեկավարի հետ լուրջ զրույցի
Առաջին բանը, որ պետք է անել, զրույցի նպատակը որոշելն է: Ի՞նչ արդյունք եք ուզում։ Մտածեք առավելագույն և նվազագույն տարբերակների մասին: Ինչի՞ն եք պատրաստ համաձայնվել, եթե ինչ-ինչ պատճառներով պարզվի, որ առավելագույն տարբերակը անհասանելի է: Օրինակ, եթե ձեզ մերժեն մասնաճյուղի տնօրենի պաշտոնը, կբավարարվե՞ք փոխտնօրենի դերին։
Վերցրեք թուղթ և բաժանեք այն երեք սյունակի: Ինքներդ ձեզ անկեղծորեն պատասխանեք հետևյալ հարցերին.
1. Ի՞նչ իրավիճակ եմ ուզում ստանալ (եկամտի աճ թվերով):
2. Ի՞նչ արդյունք եմ ուզում ստանալ (պաշտոն, պարտականություններ, կարգավիճակ և այլն):
3. Ինչպե՞ս և երբ կարող եմ խոսել այս մասին:
Որքան մանրամասն նկարագրեք ձեր ակնկալիքները, այնքան ավելի հեշտ կլինի զրույցի ընթացքում համոզել ղեկավարին: Դուք ստիպված չեք լինի իմպրովիզներ անել, և դա ձեզ վստահություն կհաղորդի անհրաժեշտ պահին:
Անպայման ուսումնասիրեք շուկան: Բարձրացում խնդրելու համար դուք պետք է տեղյակ լինեք ձեր մատուցած ծառայությունների գների մասին: Կարող եք փնտրել նմանատիպ թափուր աշխատատեղեր և ուշադրություն դարձնել ոչ այնքան աշխատավարձի մակարդակին, որքան դիմորդներին ներկայացվող պահանջներին, նրանց աշխատանքային փորձին և կրթությանը։
Հիմնավորեք ձեր առաջարկը
Ղեկավարները սիրում են հստակություն՝ թվեր, փաստեր, գրաֆիկներ: Փաստագրեք ձեր ձեռքբերումները և դրանք հստակ ներկայացրեք ղեկավարությանը, որպեսզի կասկած չլինի. դուք արժեքավոր աշխատող եք և իսկապես պետք է ավելի շատ վարձատրվեք:
Եթե, չնայած բոլոր ջանքերին, ձեր վերադասի կարծիքը մնում է անփոփոխ, հրաժարվեք: Գտեք աշխատանք, որտեղ ձեր ունակությունները կգնահատվեն։
Կատարելագործվեք
Ձեր ցանկությունները, հնարավորությունները և կարողությունները համապատասխանեցրեք գործատուի պահանջներին: Միգուցե որոշ հմտություններ պետք է կատարելագործվե՞ն, իսկ մյուսները՝ զրոյի՞ց սկսեք: Հիշեք՝ նրանք ընտրում են նախաձեռնողներին և ինքնավստահներին: Ցույց տվեք ողջամիտ նախաձեռնություն ձեր ներկայիս պաշտոնում:
Մտածեք այն մասին, թե ինչը ձեզ չի բավականացնում և դարձրեք այն ձեր առաջնահերթությունը: Կարդացեք մասնագիտական գրականություն, հետևեք ձեր ոլորտի նոր զարգացումներին, սովորեք արագ մշակել տեղեկատվությունը, և դուք միշտ պահանջված կլինեք:
Այնուամենայնիվ, կարողություններ զարգացնելով, մի մոռացեք փափուկ հմտությունների մասին. վարժեցրեք գործընկերների հետ շփվելու ձեր ունակությունը, սովորեք հարմարվել նոր պայմաններին և աշխատել ձեր հուզական ինտելեկտի վրա:
Ինքնփիար արեք
Դուք առաջադրանքներ եք կատարում «ձեր և այն տղայի փոխարե՞ն»: Ներգրավվա՞ծ եք նոր նախագծերի մշակման մեջ, թեև դա նշված չէ ձեր աշխատանքի նկարագրության մեջ: Բաժանմունքի կեսից ավելի հաճախորդների խնդիրններո՞վ եք զբաղվում: Մի ամաչեք և գաղտնի մի պահեք: Ղեկավարությունը պետք է ճանաչի իր հերոսներին։ Կարիք չկա ամեն օր ցուցադրել ձեր ձեռքբերումները, բայց ամենշաբաթյա պլանավորման հանդիպման ընթացքում կարող եք և պետք է նշեք սահմանվածից ավելի կատարված աշխատանքը:
Չափավորությունը կարևոր է ամեն ինչում։ Եթե դուք ինտենսիվ սովորեցնում եք ձեր գործընկերներին, ստանձնում եք բարդ գործեր և անընդհատ կատարում փոխտնօրենի պարտականությունները, ղեկավարությունը կարող է վարժվել դրան և դադարել նկատել։ Շատ հարմար է թիմում ունենալ «աշխատանքային ձի», որը հավելյալ վարձատրվելու կարիք չունի։ Հիշեք անձնական սահմանների մասին՝ դուք խոստումնալից մասնագետ եք և հարգված լինելու կարիք ունեք։
Զրույցից առաջ վերլուծեք ընկերության տնտեսական իրավիճակը: Եթե կազմակերպությունը ճգնաժամի մեջ է, առաջխաղացում անկնալելը լավ գաղափար չէ: Հետաձգեք այն մինչև ավելի լավ ժամանակներ:
Ընտրեք ճիշտ պահը խոսելու համար
Զրույցը ծրագրեք օրվա սկզբին, քանի դեռ ղեկավարը ծանրաբեռնված չէ աշխատանքային առաջադրանքներով, և ոչ ոք չի հասցրել փչացնել նրա տրամադրությունը։ Science ամսագրում հրապարակված հետազոտությունը հաստատում է, որ առավոտյան բանակցություններն ամենաարդյունավետն են: Մի խոսեք վազելիս, խնդրեք, որ ձեզ անձամբ ընդունեն, որպեսզի կարողանաք դեմ առ դեմ քննարկել հարցը:
Շնչառական վարժությունները կօգնեն ձեզ հանգստանալ կարևոր զրույցից առաջ: Օրինակ, կատարեք հետևյալ դանդաղ շնչառական վարժությունը։
• ներշնչեք մինչև 4 հաշվելը
• պահեք շունչը 4 հաշվելով
• արտաշնչելք հաշվելով մինչև 4-ը
• պահեք շունչը մինչև 4 հաշվելը
• կրկնեք 5-6 անգամ։
Ցանկացած իրավիճակում եղեք ինքներդ ձեր հետ անկեղծ, թե ինչ է ձեր ուզածը։ Ղեկավարից շատ ժամանակ մի խլեք: Ուղիղ զրույցի դեպքում՝ առանց դսես ու դեն ընկնելու, ձեզ նպատակին հասցնելու ավելի մեծ հավանականություն կունենաք:
Աղբյուր` LADYNEWS.am Դիտվել է 2166 անգամ
Читать на русском
|