«Հայկական արտադրանքը կարող է լինել որակյալ, ոճային և ցանկալի»․ Shabeeg ապրանքանիշի հիմնադիր
01.06.2022
Օրեց-օր հայկական նորաձևության դպրոցին բնորոշ են դառնում ազգային տարրերի, պատկերների, պատմա-մշակութային ժառանգության բաղադրչների ներառումը հագուստի բազմաժանր նմուշներում։
Shabeeg հագուստի ապրանքանիշի հիմնադիր ու կրեատիվ դիզայներ Մերի Սուքիասյանի խոսքով՝ նման մոտեցումը նախևառաջ նպատակ է հետապնդում երիտասարդության, ինչպես նաև օտարերկրացի սպառողների շրջանում տարածել մեր պատմությունն ու մշակույթը, մոտեցնել ազգային արմատներին: Մասնավորապես ապրանքանիշի հագուստի վրա ներառվում են ինչպես հայ թագավորների և թագուհիների, մասնավորապես՝ Արշակունիներ, Բագրատունիներ, Հեթումյաններ, այնպես էլ հայկական բնաշխարի կենդանիների պատկերներ։
![shedon-1-LN 600x400](/images/mixed/shedon-1-LN.jpg)
Մերի Սուքիասյանն ուրախությամբ է արձանագրում, որ հայրենական թեմաներով զգեստները մեծ պահանջարկ են վայելում հատկապես հայ երիտասարդության շրջանում, իսկ իրենք փորձում են շարունակաբար նոր նորաձև լուծումներ առաջարկել։ Արդեն առկա է շուրջ 30 մոդել, աշխատանքներ են տարվում 3 նոր ուղղությունների վրա, որոնք շուտով կհամալրեն տեսականին:
![shedon-2-LN.jpg 600x400](/images/mixed/shedon-2-LN.jpg)
Մեկնարկելով 2015 թվականին և տարեց-տարի հարստացնելով տեսականին ու որակական չափանիշները, ապրանքանիշն արդեն ճանաչում է գտնել նաև արտերկրի շուկաներում։ 2020 թվականին Shabeeg-ը ստացավ A MUSE AWARD-ի էթնիկ հագուստի մրցանակը՝ Կիլիկիայի հավաքածուի համար: Դրան նախորդել էին մասնակցությունն ու հաջողություններն այլ ցուցահանդեսներում։ 2017 թվականի ամառանը Shabeeg-ի նմուշները ցուցադրվել են Mercedez-Benz Fashion Day-ում (Կիև), իսկ սեպտեմբերին «Armenian calighraphy» հավաքածուն ներկայացվել է Oriflame-ի նորաձևության շաբաթաում (Երևան):
![shedon-3-LN.jpg 600x400](/images/mixed/shedon-3-LN.jpg)
2018 թվականին հայկական ապրանքանիշն իր «Taraz» հավաքածուով մասնակցել է «Նյու Յորքի նորաձեւության շաբաթ»-ին։ Այստեղ ներկայացված յուրաքանչյուր նմուշ պատկերում էր հին հայկական զարդանախշեր և ազգային հագուստի արդիականացված տարրեր: Դրան հաջորդել է մասնակցությունը մոսկովյան CPM ցուցահանդեսին։
![shedon-5-LN.jpg 600x400](/images/mixed/shedon-5-LN.jpg)
2019-ին Մերի Սուքիասյանը հայ այլ դիզայներների հետ մասնակցել է Pitti SUPER Milano և CPM Moscow ցուցահանդեսներին։ Իսկ սեպտեմբերին Shabeeg-ն արդեն Փարիզի նորաձևության շաբաթվա մասնակիցն էր։
![shedon-8-LN 600x400](/images/mixed/shedon-8-LN.jpg)
«Մեր ապրանքանիշի ռազմավարությունն է ներկայացնել մեզ այդքան հոգեհարազատ հայկական պատմամշակութային արժեքները բոլորին հասանելի տարբերակով` գրաֆիկական հետաքրքիր և արդիական լուծումներով, օգտագործելով շապիկը որպես վիզուալիզացիայի կրիչ»,- պատմում է Մերի Սուքիասյանը: Նա հպարտությամբ է նշում, որ Shabeeg-ի հագուստները նկարազարդվում և պատրաստվում են բացառապես Հայաստանում: «Կարծում եմ՝ նոր փուլ ենք մուտք գործում, որտեղ հայկական արտադրանքը նույնպես կարող է լինել որակյալ, ոճային և ցանկալի»,-հավաստիացնում է կրեատիվ դիզայները։
![shedon-4-LN 600x400](/images/mixed/shedon-4-LN.jpg)
![shedon-7-LN.jpg 600x400](/images/mixed/shedon-7-LN.jpg)
![shedon-9-LN.jpg 600x400](/images/mixed/shedon-9-LN.jpg)
![shedon-6-LN.jpg 600x400](/images/mixed/shedon-6-LN.jpg)
Աղբյուր՝ LADYNEWS.am Դիտվել է 2796 անգամ
Читать на русском
|