Рус. Հայ.
ՕԳՏԱԿԱՐ ԽՈՐՀՈՒՐԴՆԵՐ

Ինչպես հաղթահարել ամառային այտուցումը

18.07.2019

Շոգ եղանակին մեր երիկամներին ու սրտին վիճակված է ջերմակարգավորման լուրջ խնդիրն իրականացնել: Երբ ջերմաստիճանը անցնում է 30 աստիճանը, ապա առողջ մարդը օրվա ընթացքում կարող է արդադրել 1,5 լիտր քրտինք: Միշտ չէ, որ օրգանիզմը ունակ է լինում, և հեղուկի մի մասը մնում է մարմնում: Որպեսզի օգնենք մեր օրգանիզմին, հարկ է աջակցել մեր սրտին ու երիկամներին՝ արյունը և լիմֆատիկ հեղուկը պահելու ավելի շարժունակ վիճակում:

Սնունդը

Այտուցների դեմ պայքարում ամենահամեղ օգնականները թարմ մրգերն ու բանջարեղենն են: Սեզոնային ելակը, թութը, խնձորը, տանձը, վարունգն ու դդմիկը, ձմերուկն ու մորին ձեզ կապահովեն անհրաժեշտ քանակի միկրոէլեմենտներով և վիտամիններով, կապահովեն բնական միզամուղ ազդեցություն և ավելորդ հեղուկը դուրս կհանեն:

Իսկ աղի ու յուղոտ ուտելիքներից ավելի լավ է հրաժարվել կամ քչացնել օգտագործվող ծավալները: Դա հատկապես վերաբերում է արագ սննդին, չիսերին և այլն: Դրանցում մեծ քանակությամբ աղ կա, ինչը հանելը դժվար է և այս պարագայում շոգ եղանակին այտուցումն ամխուսափելի է:

Ջրային հավասարակշռություն

Այտուցման առկայության դեպքում չի կարելի սահմանափակել ծարավի հագեցման ցանկությունը, եթե դրա համար չկա բժշկի հատուկ ցուցում: Եթե դադարեք խմել, ապա արյունը և լիմֆան ավելի կխտանան և հոսքը մարմնով մեկ կդժվարանա: Խմեք մաքուր ջուր՝ յուրաքանչյուր 10 կգ-ին՝ 0.3 լ ջուր հաշվարկով:

Ֆիտոթեյեր

Եթե միզամուղ հաբերի օգտակարությունը վիճարկելի է, ապա ֆիտոթեյերի առումով ամեն ինչ շատ պարզ է: Միզամուղ թուրմերը հեշտորեն և արդյունավետ կօգնեն երիկամներին կատարել իրենց խնդիրը և օրգանիզմից դուրս մղել ավելորդ հեղուկը։ Օգտակար են նաև թրմած գիհի հատապտուղները և սամիթի սերմերը։

Կոշիկներ

Աշխատեք բարձրակրունկ կոշիկ կրել օրական 2-3 ժամից ոչ ավելի։ Կրունկի օպտիմալ բարձրությունը չորս սանտիմետրն է։ Հնարավոր է՝ դուք այլ դրական կողմեր էլ գտնեք աշխատանքի վայրում կոշիկները տափակ կրունկներով փոխարինելու համար։

Կոնտրաստային ցնցող

Օրը մեկ անգամ ձեր ոտքերին «ուրախացրեք» ջրելով կամ ցնցուղով՝ հաջորդելով սառը և տաք ջուրը։ Ցնցուղը նախընտրելի է, քանի որ ազդեցությունը կլինի ոչ միայն ջերմային, այլ նաև մեխանիկական։ Հատկապես ոտքերին ուշադրություն դարձրեք հետևից՝ կրունկներից մինչև ծնկները՝ այդ հատվածը արագ է ուռչում։

Աղով վաննաներ

Ավելի լավ է ծովայինով։ Լավագույն տարբերակը 30-40 րոպե ամբողջությամբ աղի ջրի մեջ ընկղմվելն է։ Եթե այդպիսի հնարավորություն չկա, պատրաստեք փոքրիկ վաննա որքերի համար՝ 15 րոպեով։

Մերսում

600x580

Երբ դժվար օրվա ավարտին ոտքերում ծանրություն եք զգում, կատարեք ոտքերի թեթև ինքնամերսում։ Թեթև շարժումներով շփեք ոտնաթաթերը: Նստակյաց աշխատանքի պարագայում ոտքերը դրեք հատուկ մերսող խալու վրա։ Այն չի փոխարինի ոտքերի լիարժեք մերսմանը, սակայն կազդի ոտքերի ներքին մասի «լճացող» հատվածների վրա։

Վարժություններ

Դուք կօգնեք ջեր ոտքերին հաղթահարել այտուցվածությունը, եթե օրը 4-5 անգամ կատարեք անցումներ կրունկից դեպի ոտնաթաթի ծայրը։ Յուրաքանչյուր անգամը 2-3 րոպեն կարող է բարձրացնել կուտակումը ոտքերից դեպի մարմնի վերին հատված։

Առավոտյան մարզանքի մեջ ներառեք «հեծանիվ» վարժությունը։ Մեջքի վրա պառկած ոտքերով շրջաններ արեք՝ ասես հեծանիվ եք քշում

Եվս մեկ արդյունավետ վարժություն է գետնից ոտքի մատներով թղթի կտորներ հավաքելը։ Այն էներգատար չէ․ կարելի է զբաղվել համակարգչի կամ հեռուստացույի մոտ նստած։

Ֆիզիկական ակտիվություն

Քանի որ այտուցները օրգանիզմում լիմֆային հեղուկի ցածր շարժողության հետևանք է, ապա ցրելով այն՝ դուք կնվազեցնեք այտուցվածությունը, ընդ որում՝ ոչ միայն ոտքերի։ Այս իմաստով օգտակար են հետիոտն զբոսանքները, հեծանիվ քշելը և լողը։ Վերջինս հատկապես օգտակար և հաճելի է շոգ եղանակին։

Աղբյուր` LADYNEWS.am

Դիտվել է 566 անգամ

Читать на русском

ՄԵԿՆԱԲԱՆԵԼ

Ձեր անունը: *
Ձեր էլ. հասցեն: *
Մեկնաբանությունը: *

Ինչպես տեսողականորեն երկարացնել ոտքերը․ 7 խորհուրդ

08.08.2019
Ճիշտ ընտրված զգեստապահարանը և մեկ-երկու նորաձև մարուքները կարող են անճանաչելիորեն փոխել ձեր կազմվածքը:

Ինչպես հաղթահարել ամառային այտուցումը

18.07.2019
Որպեսզի օգնենք մեր օրգանիզմին, հարկ է աջակցել մեր սրտին ու երիկամներին` արյունը և լիմֆատիկ հեղուկը պահելու ավելի շարժունակ վիճակում:

Գեղեցկության 10 թոփ խորհուրդ, որորնք, իրոք, արդյունավետ են

25.06.2019
Ցանկացած կնոջ երազանքն է միշտ լինել գեղեցիկ, խնամված և հմայիչ։

Գիտնականները որոշել են արևայրուքի անվտանգ ժամերը

11.06.2019
Մեկնարկել է ամառը, իսկ դա նշանակում է, որ արևն առավել ազդեցիկ է։

Առանց կոֆեինի. 10 մթերք, որոնք կօգնեն մոռանալ հոգնածությունը

05.06.2019
Սովորաբար, երբ դուք ձեզ հեգնած եք զգում, հիշում եք մի բաժակ բուրավետ սուրճի մասին:

Թաց անձեռոցիկները կարող են վտանգել առողջությանը

29.05.2019
Գիտնականները պարզել են, թե ինչով են հատկապես թաց անձեռոցիկները վնասակար մարդկանց և շրջակայքի անվտանգությանը։

Բաժնի բոլոր նյութերը

ՄԵԿ ՏՈՂՈՎ
20-08-2019 07:27
Քենիացի ավագ խոհարար Մալիխա Մոհամեդը կերակրի անընդհատ պատրաստման բացարձակ համաշխարհային ռեկորդ է սահմանել՝ ուղիղ 75 ժամ:
20-08-2019 07:24
Մոցարելա պանիրը լավագույն մթերքն է զարկերակային բարձր ճնշմամբ մարդկանց համար, պնդում են բրիտանացի դիետոլոգները:
20-08-2019 07:21
Պլյուս չափի հայտնի մոդել Էշլի Գրեմը եւ նրա ամուսինը՝ Ջասթին Էրվինը, հայտարարել են, որ սպասում են առաջնեկի ծնունդին. Գրեմը մերկացել է եւ ցույց տվել՝ ինչպես է մարմինը փոխվել հղիության ընթացքում:
20-08-2019 06:33
Բժիշկները կարծում են, որ վերքերը մշակելու համար նախատեսված սովորական յոդը հնացել է։ խորհուրդների համաձայն՝ ավելի լավ է օգտագործել յոդի ջրային լուծույթը, որը ևս առավելագույնս վնասազերծում է վերքը։
20-08-2019 05:26
Անցած հանգստյան օրերին Հավանայում սկսվել է կառնավալային երթերի ավանդական տարեշրջանը:
LN-Ը ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է ԿԱՐԴԱԼ
LN -Ը ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է ԴԻՏԵԼ
% ԶԵՂՉԵՐ ԽԱՆՈՒԹՆԵՐՈՒՄ
ՈՒՐ ԳՆԱԼ ԵՐԵԿՈՅԱՆ
ՕԳՏԱԿԱՐ ՀՂՈՒՄՆԵՐ
ՆՈՐԸ ՁԵՐ ԿՅԱՆՔՈՒՄ

Աստղագուշակ օգոստոսի 2019 թ

01.08.2019
Oգոստոսին սպասում է արժանի հանգստ, hնարավոր է  ճանապարհորդեք միայնակ:

LADYNEWS TV
25-ամյա Արաինա Գրանդեն թողարկել է Monopoly երգի նոր հոլովակը՝ Վիկտորիա Մոնետի զուգերգությամբ։
ՕՐՎԱ ԱՍՏՂԱԳՈՒՇԱԿ

Խոյ
21.03-20.04

Ցուլ
21.04-22.05

Երկվորյակ
23.05-22.06

Խեցգետին
23.06-23.07

Առյուծ
24.07-24.08

Կույս
25.08-23.09

Կշեռք
24.09-23.10

Կարիճ
24.10-22.11

Աղեղնավոր
23.11-22.12

Այծեղջուր
23.12-20.01

Ջրհոս
21.01-19.02

Ձուկ
20.02-20.03
ՇԱԲԱԹՎԱ ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾԸ
20.08.2019
Դիտվել է 17624 անգամ
16.08.2019
Դիտվել է 8183 անգամ
19.08.2019
Դիտվել է 1135 անգամ
14.08.2019
Դիտվել է 795 անգամ
18.08.2019
Դիտվել է 174 անգամ

© 2012, LADYNEWS.am
Մեջբերումներ անելիս հղումը (hyperlink) LADYNEWS.am-ին պարտադիր է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն խմբագրության տեսակետի հետ: Գովազդների բովանդակության համար կայքը պատասխանատվություն չի կրում:

LADYNEWS.am-ի մասին
Հեռ.` +374060445674, +37455545535
Էլ-փոստ` contact@ladynews.am
Գովազդ կայքում: Հեռ.՝ +374060445674, +374 55545535
Էլ-փոստ՝ marketing@ladynews.am

Webmaster