Рус. Հայ.
ՕԳՏԱԿԱՐ ԽՈՐՀՈՒՐԴՆԵՐ

Ինչպե՞ս աշխույժ մնալ ողջ օրը

30.08.2019

1. Պահպանեք քնի ռեժիմը

Քնի ոչ բավարար քանակը խախտում է օրգանիզմի կենսաբանական ռիթմերը, ինչի արդյունքում անգամ խրոնիկ հոգնածություն կարող եք ձեռք բերել: Որպեսզի օրգանիզմի կենսաբանական ռիթմերը ճիշտ աշխատեն, հանգստյան օրերին արթնացեք նույն ժամին, ինչ աշախատանքային օերին. խորհուրդ են տալիս մասնագետները: Եթե Ձեր աշխատանքը առավոտյան շատ վաղ է սկսվում, եւ ստիպված եք արթնանալ, երբ դեռ դրսում մութ է, միացրեք տան բոլոր լույսերը. այդպես օրգանիզմը ավելի շուտ է արթնանում:

2. Սնունդը

Ածխաջրերի փոխարեն նախապատվությունը տվեք սպիտակուցներին: Դիետոլոգ Դոնալդ Լայմանի վերջին բացահայտումը ցույց տվեց՝ կանայք, որոնք սննդի մեջ ածխաջրերի հաշվին մեծացնում են սպիտակուցների քանակը, առավել էներգետիկ են լինում ողջ օրվա տնթացքում:

3. Սուրճը

Շատ գիտնականներ խորհուրդ չեն տալիս սուրճ խմել անմիջապես արթնանալուց հետո: Դա բացատրվում է նրանով, որ քնած ժամանակ օրգանիզմը արտադրում է ադենոզին նյութը, որը նպաստում է առավոտյան աշխուժությանը, իսկ ահա կոֆեինը կանխում է նրա ազդեցությունը: Սուրճ պետք է խմել կեսօրին, երբ ադենոզինի բնական ազդեցությունը սպառված է: Մեկ կամ կես բաժակ սուրճը լրիվ հերիք է ցերեկվա ժամերին էներիգիայի կորուստը վերականգնելու համար:

4. Սնվելու ժամերը

Եթե Ձեր օրգանիզմը նախաճաշին սպասում է, ասենք, առավոտյան ժամը 7-ին, իսկ ճաշին՝ 12-ին, բայց Դուք սնվում եք քաոսային ռեժիմով, չեք խուսափի արյան ճնշման տատանումներից, քնատությունից: Կանոնակարգեք սնունդը: Երեկոյան նախապատրաստեք նախաճաշի համար անհրաժեշտ մթերքը, որ հասցնեք առավոտյան սնվել: Լանչ վերցրեք Ձեզ հետ, եթե գրասենյակից դուրս գալ չեք կարող, մրգեր ունեցեք պայուսակում ընթրիքից ուշանալու դեպքում ճանապարհին ուտելու համար:

5. Կարճ ընդմիջումներ աշխատանքի ընթացքում

Ավելի լավ է օրվա ընթացքում կազմակերպել կարճ-կարճ ընդմիջումներ, քան սպասել երեկոյան երկարատեւ հանգիստ վայելելուն: Անգամ 3 րոպեով աշխատանքից կտրվելն ու փոքրիկ ընդմիջում անելը իջեցնում է սթրեսի հորմոնների ակտիվությունը, լարվածությունը մկաններում: Առանձնացեք, նստեք Ձեզ հարմար մի տեղ, փակեք աչքերը, դանդաղ շնչեք եւ արտաշնչեք, հիշեք սիրելիների դեմքերը, լավ բաներ Ձեր կյանքից: Չեք հավատա, բայց այդ երեք րոպեները կարող են «փրկության օազիս» դառնալ դժվար օրվա հորձանուտում:

6. Քնկոտություն

Եթե ցերեկը քնկոտություն եք զգում, դուրս եկեք կարճատեւ զբոսանքի: Եթե չկա դրա հնարավորությունը, բացեք պատուհանը, մաքուր օդ շնչեք եւ «զննեք» շրջապատը:

7. Երեկոյան՝ ֆիթնես

Եթե թվում է, թե երեկոյան սպորտով զբաղվելու ուժ չի մնացել, մի խաբվեք, միացրեք առույգացնող երաժշտություն եւ սկսեք վարժություններ անել: Ճապոնացի գիտնականների ուսումնասիրությունները, որոնք հրապարակվել են, Sports Medicine and Physical Fitness ամսագրում, ցույց են տվել, որ երաժշտության ներքո մարզվելը շատ ավելի է աշխուժացնում, քան լռության մեջ:

8. Քնից առաջ

Գիշերը վնասակար է համակարգչի առաջ նստելը՝ միաձայն պնդում են գիտնականները: Մոնիտորի ուժեղ լույսը ուղեղը ընկալում է առավոտյան լույսի նման, դրանից ակտիվանում է, եւ արդյունքում, քնում ու զարթնում ենք անկանոն ռեժիմով:

Քնից առաջ օգտակար է զբոսնել կամ կարդալ, ընդ որում՝ վերջին դեպքում համոզվեք, որ Ձեր սենյակի լամպի հզորությունը չի գերազանցում 60 վատտը:

 Աղբյուր` LADYNEWS.am

 

Դիտվել է 7756 անգամ

Читать на русском

ՄԵԿՆԱԲԱՆԵԼ

Ձեր անունը: *
Ձեր էլ. հասցեն: *
Մեկնաբանությունը: *

5 խորհուրդ դիմահարդարից

20.09.2019
Մասնագետները պնդում են, որ թարթիչները փչացնում են ոչ թե կոսմետիկան, այլ սխալ խնամքը և դիմահարդարման մաքրումը։

21-րդ դարն առանց քիմիայի. ARMENIAN KINGDOM TEA

12.09.2019
Այս անուշաբույր ըմպելիքի առողջարար ազդեցությունը բացահայտվել է շուրջ 5000 տարի առաջ և մինչ օրս աշխարհի տարբեր անկյուններում այն օգտագործվում է ոչ միայն որպես համեղ ըմպելիք, այլև որպես հրաշագործ դեղամիջոց:

Ինչպե՞ս ընտրել կառուցվածքին համապատասխան ջինսե տաբատ

10.09.2019
Կանայք ջինսե տաբատ գնելիս պետք է նկատի ունենան, որ սխալ ընտրության դեպքում այն կարող է ընդգծել կառուցվածքի թերությունները:

Օծանելիքի բույրի «երկարակեցության» գաղտնիքները

06.09.2019
Մեր սիրած օծանելիքները, որպես կանոն, մի թերություն ունեն. մեզ միշտ թվում է՝ սիրելի բույրը շատ շուտ է ցնդում: LN-ը ներկայացնում է մի քանի միջոցներ, որոնք կօգնեն ավելի «ամուր» բույր ստանալ:

5 պարզ միջոց փորն առանց դիետաների վերացնելու համար

04.09.2019
Ճիշտ կեցվածքի պարագայում կարելի է եթե ոչ 5 րոպեում նիհարել, ապա փորը փոքրացնել․․․

Ինչպե՞ս աշխույժ մնալ ողջ օրը

30.08.2019
Այս ութ կանոններին օրվա ընթացքում հետեւելու դեպքում, Ձեզ կհաջողվի խուսափել խրոնիկ հոգնածություն ձեռք բերելուց, լինել աշխույժ, կենսունակ:

Բաժնի բոլոր նյութերը

ՄԵԿ ՏՈՂՈՎ
20-09-2019 04:09
Նոր հետազոտություններից պարզվել է, որ քնի խանգարումը կարող է լուրջ առողջական հետևանքներ առաջացնել և հրահրել մի շարք հիվանդություններ, որոնք հաճախ իմունային բաղադրիչ ունեն, օրինակ, բորբոքումները:
20-09-2019 04:07
Հարավարևելյան համալսարանի (Չինաստան) Բժշկության դպրոցի գիտնականները հայտարարել են շաքարային դիաբետով հիվանդների համար ալկոհոլի օգտակարության մասին:
20-09-2019 04:03
Վիագրայից անսպասելի ալերգիկ ռեակցիան հանգեցրել է սեռական օրգանների անդամահատմանը. պացիենտի մոտ, ում անունը չի նշվում, պատրաստուկն ընդունելուց հետո արյան հոսքի խանգարում է սկսվել:
20-09-2019 04:01
Արգենտինայի բնակիչները որոշել են տնտեսել հակաբեղմնավորիչ միջոցների վրա՝ կապված տնտեսական ճգնաժամի հետ։ Դեղագործների եւ արտադրողների խոսքերով, կտրուկ անկման, արժույթի արժեզրկման եւ հիվանդագին ինֆլյացիայի ֆոնին պահպանակների եւ հակաբեղմնավորիչ հաբերի վաճառքն անկում է ապրել:
20-09-2019 02:06
Մյուզիքլը՝ հիմնված հանրաճանաչ «Սատանան կրում է Պրադա» ֆիլմի վրա, կհայտնվի Բրոդվեյում 2020 թվականի հուլիսի 14-ին: Ոչ ոք չգիտի, թե ովքեր կմարմնավորեն դերերը, որոնք հռչակ են բերել Մերիլ Սթրիփին, Էն Հեթուեյին և Էմիլի Բլանթին:
LN-Ը ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է ԿԱՐԴԱԼ
LN -Ը ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է ԴԻՏԵԼ
% ԶԵՂՉԵՐ ԽԱՆՈՒԹՆԵՐՈՒՄ
ՈՒՐ ԳՆԱԼ ԵՐԵԿՈՅԱՆ
ՕԳՏԱԿԱՐ ՀՂՈՒՄՆԵՐ
ՆՈՐԸ ՁԵՐ ԿՅԱՆՔՈՒՄ

Շաբաթվա աստղագուշակ․ սեպտեմբերի 9-15-ը 2019 թ․

09.09.2019
Լավ ժամանակահատված է նոր նախաձեռնությունների համար, հատկապես մասնագիտական և ֆինանսական ոլորտներում:

LADYNEWS TV
25-ամյա Արաինա Գրանդեն թողարկել է Monopoly երգի նոր հոլովակը՝ Վիկտորիա Մոնետի զուգերգությամբ։
ՕՐՎԱ ԱՍՏՂԱԳՈՒՇԱԿ

Խոյ
21.03-20.04

Ցուլ
21.04-22.05

Երկվորյակ
23.05-22.06

Խեցգետին
23.06-23.07

Առյուծ
24.07-24.08

Կույս
25.08-23.09

Կշեռք
24.09-23.10

Կարիճ
24.10-22.11

Աղեղնավոր
23.11-22.12

Այծեղջուր
23.12-20.01

Ջրհոս
21.01-19.02

Ձուկ
20.02-20.03
ՇԱԲԱԹՎԱ ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾԸ
19.09.2019
Դիտվել է 12912 անգամ
15.09.2019
Դիտվել է 2174 անգամ
20.09.2019
Դիտվել է 228 անգամ
17.09.2019
Դիտվել է 218 անգամ
18.09.2019
Դիտվել է 204 անգամ

© 2012, LADYNEWS.am
Մեջբերումներ անելիս հղումը (hyperlink) LADYNEWS.am-ին պարտադիր է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն խմբագրության տեսակետի հետ: Գովազդների բովանդակության համար կայքը պատասխանատվություն չի կրում:

LADYNEWS.am-ի մասին
Հեռ.` +374060445674, +37455545535
Էլ-փոստ` contact@ladynews.am
Գովազդ կայքում: Հեռ.՝ +374060445674, +374 55545535
Էլ-փոստ՝ marketing@ladynews.am

Webmaster