10 խորհուրդ ժամանակի ճիշտ կառավարման համար
23.03.2016
Բիզնես լեդիները աշխատում են իրենց համար և, թվում է, ունեն հիանալի հնարավորություն քնել որքան ցանկանան, աշխատավայրից շուտ դուրս գալ երբ ցանկանան, ճանապարհորդել:
Սակայն լուրջ գործարար կանաց մոտ ազատ ժամանակն ավելի հագեցած է, քան յուրաքանչյուր գրասենյակային աշխատողի մոտ, այդ պատճառով նա գիտի ազատ ժամանակի արժեքը և գիտի, թե ինչպես այն ծախսել:
Ահա 10 խորհուրդ՝ արդյունավետ թայմ-մենեջմենթի համար:
Շտապիր, բայց դանդաղ
Ազատ ժամանակի բացակայությունը և, ընդհանրապես, ժամանակի պակասը խուճապի մատնվելու պատճառ չէ: Պլանավորված աշխատանքի դեպքում դուք կհասցնեք անել ավելի շատ, քան շտապելով և կպահպանեք լեդիի կերպարը, այլ ոչ թե կին-ձիու:
Կարճաժամկետ և երկարաժամկետ ծրագրեր կառուցեք
Կին ղեկավարը դա ոչ միայն ընկերության դեմքն է, այլ օրինակ՝ բոլոր աշխատողների համար: Բացի աշխատանքային պարտականությւններից նա պետք է լավ տեսք ունենա, 24 ժամ հասանելի լինի աշխատակիցների համար և դրա հետ մեկտեղ՝ ժամանակ գտնի տնային գործերի և անձնական կյանքի համար: Որպեսզի ոչինչ չխառնել, պետք է կազմել երկու տեսակի պլան` կարճաժամկետ և երկարաժամկետ: Կարճաժամկետը հաջորդ օրվա և գալիք շաբաթվա համար, իսկ երկարաժամկետը տարվա համար՝ ամիսների բաժանված: Կարճաժամկետի մեջ ներառեք ոչ միայն աշխատանքային հանդիպումները, այլ նաև տնային գործերը:
Պլանավորեք ձեր ժամանակը, ճկուն եղեք
Դուք կարող եք հիանալի պլանավորել ձեր օրը, սակայն անպայման մի բան այլ կերպ կընթանա: Կամ կարևոր հանդիպում կհետաձգվի կամ որևէ ֆորս-մաժորային վիճակ կարող է ստեղծվել: Աշխատեք այնպես անել, որ ձեր ծրագրերը ճկուն լինեն, որպեսզի կարողանաք տեղաշարժել դրանք՝ ժամանակն անիմաստ չկորցնելու համար:
Բաժանեք պարտականությունները
Մի փորձեք ամեն ինչ ինքնուրույն անել, դուք ոչ միայն կհոգնեք, այլ կհյուծվեք: Ունեցեք անձնական օգնական կամ քարտուղար: Ազատվելով մանր և ոչ հրատապ գործերից, դուք կկարողանաք ժամանակ տրամադրել մեծ գործերին:
Կենտրոնացեք աշխատանքի վրա
Որքան էլ շատ գործ դուք պլանավորեք օրվա համար` զբաղվելով դրանցից մեկով մի շեղվեք այլ գործերով: Անջատեք հեռախոսը, մի մտեք սոցցանցեր:
Մի ստուգեք Էլեկտրոնային փոստն՝ աշխատանքային օրվա սկզբին
Եվ ընդհանրապես, որքան հազվադեպ՝ այդքան լավ: Նամակների մեծամասնությունն իր մեջ պարունակում է ավելորդ, անպիտան տեղեկություն, որն ուղղակի անիմաստ կզբաղեցնի ձեր գլուխը: Փոստը ստուգեք երեկոյան, օրինակ, ճաշից կես ժամ անց:
Շաբաթը մեկ օր անպայման տրամադրեք ձեր հանգստին կամ ինքներդ ձեզ
Իհարկե ավելի լավ կլիներ, եթե ավելի շատ օրեր կարողանայիք, սակայն դուք անկարող եք ձեզ այսպիսի շքեղություն թույլ տալ, եթե, իհարկե, չեք վաստակել ձեր միլիոնները:
Սակայն մեկ օրը պարտադիր է: Այդ օրը ամբողջությամբ անջատվեք գործերից:
Ոչ մի գործ մի հետաձգեք
Վաղը օր է, որը երբեք չի գալիս: Գոյություն ունի այսպիսի կանոն․ եթե գործը տաս րոպեից քիչ ժամանակ է պահանջում, պետք չէ այն պլանավորել, արեք հենց հիմա: Եթե այն ավելի շատ ժամանակ է պահանջում՝ հստակ օր և ժամ պլանավորեք այն անելու համար:
Սահմանափակեք ժամանակը այն գործերի վրա, որոնք ոչ օգուտ են բերում, ոչ հաճույք պատճառում
Ժամանակ չե՞ք գտնում հետաքրքիր ֆիլմ նայել, մոտիկ ընկերուհու հետ հանդիպելու: Սակայն երբ դնեք առաջնահերթությունները, ապա կտեսնեք, թե որքան անիմաստ ժամանակ եք վատնել անպետք բաների վրա, որոնք ոչ եկամուտ են բերել, ոչ էլ օգուտ:
Կարգուկանոն
Աշխատանքային սեղանի վրա, նոթատետրում և համակարգչում պետք է կարգուկանոն լինի: Դա կօգնի արագ գտնել պետքական փաստաթղթերը, փաթեթները և իզուր ժամանակը չվատնել փնտրտուքների վրա:
Աղբյուր՝ LADYNEWS.am
Դիտվել է 7511 անգամ
Читать на русском
|