Փարիզի Նորաձևության շաբաթվա շրջանակներում կայացել է Balmain-ի նոր հավաքածուի ցուցադրությունը։ 100-ից ավելի նմուշ ներառող ցուցադրության գլխավոր աստղը 76-ամյա Շերն էր (Շերիլին Սարգսյան)։
Սկզբում հանրությունը նրան տեսավ որպես հոլոգրամ, իսկ շոուի վերջում երգչուհին դիզայներ Օլիվյե Ռուսթենգի հետ միասին բարձրացավ բեմահարթակ:
Շերը հայտնվեց շքեղ հանդերձանքով՝ փայլուն բոդի կոստյումով. կերպարը հիշեցնում էր նրա բեմական հագուստի թարմացված տարբերակը «Եթե ես կարողանայի հետ վերադարձնել ժամանակը» տեսահոլովակից:
Ճիշտ է, ոչ բոլորն էին սպասում նրա հայտնությանը։ Երեկոյան շոուն սկսվեց ուշացումով և տևեց ավելի քան մեկ ժամ. այդ ժամանակ շատ լրագրողներ արդեն 13-ժամյա աշխատանքային օր էին ունեցել:
«Ահա թե ինչու այդքան քաղցած, մրսած և անքուն լրագրողներ, մինչ Շերի բեմելը հեռացել էին»,-նշել է Vogue-ի սյունակագիր Լյուկ Լեյչովը:
Շերի բեմելը մեկնաբանել են ռուսական Telegram ալիքները։
«Տարիքային սահմանները շարունակում են փոխվել դեպի պլյուս անսահմանություն. եթե ինչ-որ մեկը ձեզ կհամոզի, որ 50-ից հետո դուք պետք է հագնվեք «ավելի զուսպ և ներկայացուցչական», ուղարկեք նրան ... 76-ամյա Շերի մոտ, ով փակեց Balmain շոուն ուլտրանեղ հանդերձանքով, և արդյոք դա վա՞տ է: Բոլոր արգելքները բացառապես մեր մտքում են»,- գրել է «Антиглянце»-ը։
Յանա Ռուդկովսկայան նույնպես գնահատել է Շերի հայտնվելը բեմահարթակում և նշել, որ այժմ նա ունի մեկին, ում պետք է նմանվել։
«Կատարելությանը սահման չկա»,- մտածել է 76-ամյա հանճարող մոդել Շերը՝ ծայրահեղ կիպ կոմբինեզոնով բարձրանալով բեմ և փակելով Balmain-ի ցուցադրությունը ։ Դե, ո՞վ՝ ի՞նչ կասի։ Գեղեցկուհի! Կցանկանայի՞ք 76 տարեկանում Շերի նման տեսք ունենալ: Հիմա ես հաստատ ունեմ մեկին, որին պետք է հավասարվեմ առաջիկա երեսուն տարում»,- գրել է նա իր տելեգրամ ալիքում։
Ցուցադրությունն անցկացվել է մարզադաշտում։ Շոուն դիտել են մոտ հազար հրավիրված հյուրեր և մոտ վեց հազար սովորական այցելուներ, որոնք գնել էին բոլոր տոմսերը։
Balmain Festival-ի ժամանակ Օլիվիե Ռուսթենը ցուցադրության էր ներկայացրել ինչպես զանգվածային արտադրության համար նշուշներ, այնպես էլ կուտյուրային։ Շոուի կուլիսներում նա նաև նշել է, որ օգտագործել է շատ բնական գործվածքներ և նյութեր։ Դիզայները նաեւ հայտարարել է, որ փորձում է ապրանքանիշի արտադրանքն ավելի էկոլոգիական դարձնել։
03-07-2025 10:43 85-ամյա Ալ Պաչինոին, ով անցյալ տարի բաժանվեց 31-ամյա Նուր Ալֆալլահից, լուսանկարել են իր նոր ընկերուհու հետ համբուրվելիս: Ամերիկացի դերասանը և երիտասարդ իտալացի լրագրող Կատերինա Դի Տերլիզին ճաշել են Հռոմի Պիացցա դել Պոպոլոյի Il Bolognese ռեստորանում, իսկ նրանց համբույրը ֆիքսել են պապարացիները: Ալ Պաչինոյի նոր ենթադրյալ ընկերուհու մասին հայտնի է միայն այն, որ նա ծնունդով Իտալիայից է և վերջին երկու տարիների ընթացքում աշխատել է որպես ազատ լրագրող NBC News-ում: 2023 թվականին աղջիկը ստացել է լրագրության և մուլտիմեդիա հաղորդակցությունների մագիստրոսի աստիճան:
03-07-2025 10:40 50-ամյա Դելֆին Արնոն պարգևատրվել է Ֆրանսիայի բարձրագույն պարգևով՝ Պատվո լեգեոնի շքանշանով: Նախագահ Էմանուել Մակրոնն անձամբ է շքանշանը հանձնել Dior նորաձևության տան գործադիր տնօրենին և LVMH կայսրության սեփականատիրոջ՝ Բեռնար Արնոյի դստերը, որի մեջ են մտնում այնպիսի ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են Loro Piana-ն, Louis Vuitton-ը և Moët Hennessy-ն:
03-07-2025 10:33 Մեծահասակ մարդկանց մոտ քնի խանգարումներ առաջանում են արգելակող նեյրոնների կորստի պատճառով, որոնք տեղակայված են հիպոթալամուսում: Այսպիսի եզրակացության են եկել Բոստոնի համալսարանի գիտնականները: Պարզվել է, որ 70-ամյա մարդը միջինում 60 րոպե քիչ է քնում, քան քսանամյա երիտասարդը: Ավելին, մեծ տարիքում դժվարանում է քնելը, օրգանիզմը ավելի վաղ է արթնանում, քունը ֆրագմենտավորվում է: Նախկինում այս առանձնահատկությունների պառճառը չէր հաջողվում պարզել:
03-07-2025 10:17 NYP-ն հաղորդում է, որ ննջասենյակում դասական «բում-բումը» վտանգի տակ է, և այդ ամենը էկրանին «կպչելու» սովորության պատճառով։ Մտահոգիչ է, որ տասը մեծահասակից մեկը խոստովանում է, որ կնախընտրեր սոցցանցերում սքրոլինգ անել զուգընկերոջ հետ մտերմության փոխարեն։ Մասնագետները զգուշացնում են, որ այս «թվային կախվածությունն» ունի մի ամբողջ փունջ կողմնակի ազդեցություններ՝ հոգնածությունից և կենտրոնացման նվազումից մինչև հիշողության և հոգեկան առողջության վատթարացում։
03-07-2025 02:29 Launchmetric հետազոտական ընկերության տվյալներով՝ Լորեն Սանչեսի և Ջեֆ Բեզոսի շքեղ հարսանիքը Վենետիկում հանգեցրել է տպավորիչ 222 միլիոն դոլարի լրատվամիջոցների ազդեցության։ Լրատվամիջոցների ազդեցության առաջատարը իտալական Dolce & Gabbana ապրանքանիշն էր, որը կազմել է 14.5 միլիոն դոլար, գրում է WWD-ն։