Մերկ մարմնի պատրանքով հանդերձանքը փոխարինելու է եկել «մերկ» զգեստներին
27.05.2022
Եթե նախկինում «մերկ» զգեստների թրենդը շատերին չափազանց համարձակ էր թվում, ապա այժմ պարզվում է, որ այն ամենն, ինչ տեսել էինք ավելի վաղ, այնքան էլ սադրիչ չէր։ Կիսաթափանցիկ և նույնիսկ ամբողջովին թափանցիկ հանդերձանքները փոխարինվել են այնպիսիներով, որոնցում ստեղծվում է ամբողջովին մերկ մարմնի շատ իրատեսական պատրանք։
Մի քանի շաբաթ առաջ Daily Mail բրիտանական հրատարակությունը ամբողջական հոդված նվիրեց մի զգեստի, որը լուսանկարիչները տեսել էին Լոնդոնի փողոցներում անծանոթ կնոջ հագին: Ըստ նյութի՝ անցորդները զարմանքով նայում էին աղջկան, ով «ամբողջությամբ մերկ տեսք ուներ» «մերկ» զգեստով՝ պատմության մեջ, թերեւս, ամենաբացահայտը»։
Հոդվածը վերաբերում էր դիզայներ Լոտտա Վոլկովայի ստեղծությանը. նրան Daily Mail-ն անվանում է «ռուս սուպերոճաբան»։ Վոլկովան հավաքածուն թողարկել է Jean Paul Gaultier ապրանքանիշի հետ համագործակցությամբ, որը դեռ 90-ականներին օգտագործում էր օպտիկական պատրանքներ՝ երբեմն ցնցող էֆեկտի հասնելու համար:
Lotta Volkova x Jean Paul Gaultier
Իր հավաքածուում Վոլկովան «վերաֆորմատավորել է» Գոտյեի այլ խորհրդանշական իրեր ևս, այդ թվում՝ հայտնի կոնաձև կրծկալը, որը Մադոննան կրել է 1990 թվականին Blond Ambition շրջագայության ժամանակ։
«Սա անհավանական պատիվ է հնարավորություն ունենալ ուսումնասիրել արխիվները, տարված լինել դրանցով, ընկնել այս ֆետիշի ուժի տակ և վերապատկերել Գոտյեի խորհրդանշական հավաքածուները 2022 թվականի նորաձևության համատեքստում՝ դրանք դարձնելով ժամանակակից զգեստապահարանի մի մասը»,- համագործակցության մասին խոսելիս ասել է Լոտտա Վոլկովան։
Lotta Volkova-ն Lotta Volkova x Jean Paul Gaultier զգեստով
Vogue-ին տված հարցազրույցում նա նաև նշել է, որ իր նպատակն է «ժամանակակից հանրությանը փոխանցել Ժան-Պոլ Գոտյեի ոճի համարձակությունն ու սառնությունը»։
Սոցիալական ցանցերի օգտատերերը (մոդելներ, լուսանկարիչներ, բլոգերներ) կրում են Lotta Volkova x Jean Paul Gaultier հավաքածուի զգեստներ։
«Ժամանակակից, հարմարավետ, զիլ, և նույնիսկ գներն են շատ համարժեք: Հիացած եմ, ամբողջը սպառված է», - համագործակցությունն այսպես է մեկնաբանել է Good morning, Karl! տելեգրամ ալիքը:
Քսենիա Չիլինգարովայի լուսանկարը, ով առաջին ռուս մեդիա անձն էր, ով փորձեց Վոլկովայի ստեղծագործությունը, նույնպես կայծակնային արագությամբ տարածվեց հեռագրային չաթերում: Ճիշտ է, նա շուտով դժգոհեց, որ Instagram-ը ջնջել է այդ զգեստով իր լուսանկարը՝ ակնհայտորեն շփոթելով այն իսկական «մերկության» հետ։
«Իմ լուսանկարը Ժան Պոլ Գոտյեի և Լոտտա Վոլկովայի «մերկ» զգեստով արգելափակվել է Instagram-ի կողմից։ Ենթադրում եմ, որ այս որոշման պատասխանատուները երբեք չեն եղել թանգարաններում և չեն տեսել Ռուբենսի, Տիցիանի, Գոյայի, Կուրբեի գործերը...»,- արձագանքել է Քսենիան։
Հավանական է, որ մերկ մարմնի նման իրատեսական էֆեկտով հանդերձանքները կդառնան իսկական թրենդ, ինչպես եղավ նախորդ տարիներին նույն մերկ զգեստների հետ, որոնք կրում էին գրեթե բոլորը՝ սկսած 90-ականների Ռոուզ Մակգոուանից մինչև Քիմ Քարդաշյանը, որը վերջերս վերաիմաստավորեց Մերլին Մոնրոյի դասական «մերկ» կերպարը Met Gala-ի ժամանակ։
Վերջերս Քայլի Ջեները Վոլկովայի և Գոթյեի համագործակցության ոգով կերպար կրեց Billboard Music Awards-ի կարմիր գորգի վրա։ Ճիշտ է, նրա Balmain զգեստը պակաս սադրիչ տեսք ուներ ավելի լղոզված պրինտի պատճառով:
Քայլի Ջենները Billboard Music Awards 2022-ում
Նման օպտիկական պատրանքով հանդերձանք էր ընտրել նաև Նատալյա Իոնովան «Ժարա» մրցանակաբաշխությանի համար։ Երգչուհին հայտարարեց, որ իր բոցավառ լեզուներով զգեստը «առավելագույնն էր՝ ըստ դրես-կոդի»՝ հաշվի առնելով միջոցառման անվանումը: Այնուամենայնիվ, Instagram-ում լուսանկարի մեկնաբանություններում շատ նեգատիվ է եղել, քննադատներից ամենամեղմը ենթադրել է, որ արտիստը «լավ կլիներ մերկ գար»։
Ավելի վաղ Բելլա Թորնը ևս ազդեցություն էր թողել կարմիր գորգի վրա. հեռվից կարող էր թվալ, որ դերասանուհին Morbius ժապավենի պրեմիերային ժամանել է միանգամայն թափանցիկ հոգուստով, բայց ավելի ուշադիր զննելուց պարզ դարձավ, որ նա կրում է պատրանքային զգեստ՝ դիզայներ Sergio Castaño Peña-ից:
Համացանցը լայնորեն քննարկեց նաև Բելլա Հադիդի լուսանկարները Y/Project ապրանքանիշի զգեստով՝ մերկ կրծքեր պատկերող պրինտով։ Մոդելն այդ գեստով լուսանկարվել է Vogue-ի համար։ Նա Instagram-ի իր էջում նկարներ է հրապարակել ետնաբեմից։
Բելլա Հադիդը գործընկերոուհու հետ Vogue-ի նկարահանման հրապարակում
Y/Project ցուցադրությանը
I-D ամսագիրը հիշեցնում է, որ այս ամենը բոլորովին էլ 2022-ի բացահայտումը չէ և բերում է նույն Գոլտյեի օրինակը, ով 30 տարի առաջ հանրության երևակայությունը բորբոքեց դաջվածքներով մերկ մաշկ նմանակող հանդերձանքով։ Հրատարակությունը հիշեցնում է նաև երկու տարի առաջ Զենդայայի կերպարը, երբ աստղը կրում էր Tom Ford-ի վերնազգեստ՝ որտեղ մերկ կրծքի ուրվագծեր էին։
Զենդայան Critics Choice Awards 2020 մրցանակաբաշխության ժամանակ
Պարբերականը հրապարակել է նաև լուսանկարներ Loewe, Puppets & Puppets և այլ ապրանքանիշերի վերջին ցուցադրություններից՝ նշելով, որ «մերկ» հանդերձանքն այժմ ապրում է իր վերածնունդը: Եվ, ըստ I-D-ի, դրանք այժմ մի փոքր այլ իմաստ ունեն.
«Եթե նախկինում ավանդական մերկ զգեստները խորհրդանշում էին գաղտնիության անխոչընդոտ մուտքը, որն իր գագաթնակետին հասավ սոցիալական ցանցերի դարաշրջանում, ապա նոր «մերկ» զգեստներն ավելի հավանական է, որ կկրեն անթափանցիկության, գաղտնիության կերպար. սա մի տեսակ «մի խանգարիր» նշան է՝ տեղադրված դիզայներների կողմից»:
Sinead Gorey
Liza Keane
Loewe
Համարձակ տեսողական պատրանքներին արձագանքը միանշանակ չէ։ Ոմանք հիացած են, մյուսները ցնցված, իսկ մեկ այլ խումբ քննադատում է դիզայներներին կանանց օբյեկտիվացնելու և կանացի սեքսուալության թեման շահարկելու համար:
Աղբյուր՝ LADYNEWS.am Դիտվել է 2915 անգամ
Читать на русском
|