| 
     Ինչ է պետք իմանալ աշխատանքային հարցազրույցը հաջող անցնելու համար 
    
     19.04.2017
  Որպես կանոն աշխատանքային հարցազրույցին գալիս են մեկից ավելի մարդ: Մրցակցությունը մեծ է, իսկ աշխատանքի կընդունվի միայն նա, ով մնացածներից ավելի լավ տպավորություն է գործել: Ո՞րն է  հաջողության գաղտնիքը: 
Յուրաքանչյուր հարցազրույցին պետք է պատրաստվել: Իմացեք, թե ինչով է զբաղվում ըմնկերությունը, հոգեպես պատրաստվեք հանդիպմանը, քանի որ ձեր պահվածքից է կապված՝ ինչ տպավորություն դուք կթողնեք հարցազրույց վերցնողի վրա: Ինչու՞ է այդքան կարևոր լավ տպավորություն գործելը: Որովհետև աշխատակազմի բոլոր ղեկավարների մոտ սուբյեկտիվ մոտեցում է ապագա աշխատակիցների հանդեպ և միայն բարձր մասնագիտական հատկություններով օժտվածները կարող են օբյեկտիվ գնահական տալ: 
  
Բացի աշխատանքային ունակություններից, դուք պետք է իմանաք ինքնաներկայացման հնարքները: Անկախ նրանից, թե ինչ պաշտոնի եք հավակնում, դուք պետք է լինեք քաղաքավարի և պահպանեք աշխատանքային էթիկետի կանոնները: Եղեք համբերատար: Հարցազրույցի սկզբում սովորաբար ներկայանում են: Խոսակցության ընթացքում դիմեք անձին իր ներկայացրած անունով: 
Զրուցակցին ընդհատելը գեղեցիկ չէ, այդ պատճառով սպասեք, մինչև նա ավարտի իր միտքը, այնուհետև ներկայացրեք ձեր կարծիքը թեմայի վերաբերյալ: Պահպանեք տեսողական կապը, մի հեռացրեք հայացքը: Դա ոչ վերբալ շփման կարևոր մաս է: 
Եթե չեք հասկացել, թե ստույգ ինչ են ձեզ հարցրել, խնդրեք կրկնել հարցը: Տվեք կարճ պատասխաններ, առանց ավելորդ մեկնաբանությունների: Չարժե շատ անկեղծանալ, սակայն միևնույն ժամանակ եղեք ազնիվ և ձեր մասին ճիշտ տեղեկատվություն տվեք: 
Նախկին աշխատակիցների և գործընկերների հանդեպ հանդուրժողականություն ցուցաբերեք, նրանց մասին վատ մի խոսեք: Հարցազրույցի ընթացքում, ինչպես նաև կյանքի տարբեր իրավիճակներում, ձեզ արժանապատիվ պահեք: 
Ֆինանսական և կարյերայի աճի մասին հարցերը, որպես կանոն, քննարկվում են հարցազրույցի ամենվերջում: 
Ինչպես տեսնում եք, այդքան էլ դժվար չէ ճիշտ դիրք ընդունելը: Դրա շնորհիվ դուք առանց որևէ դժվարության կստանաք ցանկալի աշխատանքը: 
Աղբյուր` LADYNEWS.am Դիտվել է 10114 անգամ
  Читать на русском
  
 |