Ուզում եմ՝ տղաները զգան իրենց ուժը. ՌՈւԴՈԼՖ ԽԱՌԱՏՅԱՆ
13.04.2012
Օպերայի եւ բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում ապրիլի 14-ին պրեմիերա է՝ «Գարուն» (La Primavera) եւ «Բոլերո»: Կարելի է ասել՝ ինչպես Ադամի կողոսկրից Եվան է ծնվել, այնպես էլ, «Բոլերո»-ի բեմադրությանը հաջորդել է «Գարուն»-ը:
Տղամարդկային կարող ուժը, կենսունակությունն ի ցույց դնող «Բոլերո» բալետը բեմադրելով՝ Օպերայի եւ բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի գլխավոր խորեոգրաֆ Ռուդոլֆ Խառատյանը զգացել է, որ ինչպես առհասարակ բնության մեջ, այնպես էլ այս դեպքում հավասարակշռություն է պետք, եւ ծնվել է «Գարուն»-ը՝ բալետ միայն կանանց մասնակցությամբ... Բայց ներկայացումը կլինի «ջենթլմենական». բեմում կվայելենք նախ «Գարուն»-ը, ապա՝ «Բոլերո»-ն:
««Բոլերո»-ն վաղուց էի ուզում բեմադրել: Ուզում եմ, որ մեր տղաները զգան՝ ինչ կարող ուժ են, որպես տղամարդ ամբողջովին դրսեւորվեին պարի մեջ: Նրանք կրում են մի ուժ, որը դեռ ամբողջովին բացահայտված չէ»,- LN-ի հետ զրույցում նշեց Ռուդոլֆ Խառատյանը: Պարի մեջ օգտագործված են շտրիխներ արեւելյան մարտաձեւերից, նաեւ, ինչպես ձեւակերպեց բեմադրիչը, «իսպանական՝ զսպանակի նման կուտակվող էներգետիկ շարժումներ»: Ռուդոլֆ Խառատյանի խոսքով՝ ամբողջ աշխարհում բալետն ավելի ունիվերսալ է դառնում՝ ներառելով տարրեր, օրինակ, գիմնաստիկայից, արդյունքում՝ գոտկատեղից վերեւ զգայական, մտքի աշխարհն է, իսկ ոտքերի շարժումները երբեմն նաեւ սպորտային են: Այս միտումը կա նաեւ Ռավելի «Բոլերո»-ի բեմադրության մեջ:
Որքան առնական է «Բոլերո»-ն, նույնքան կանացի է «Գարուն»-ը: Բոտիչելի եւ Վիվալդի. նրանց հայտնի «Գարուն»-ներով է ներշնչված Ռուդոլֆ Խառատյանի բեմադրած «Գարուն»-ը (La Primavera): LN-ի հետ զրույցում նա նշեց, որ բեմադրության մեջ կան կերպարներ Բոտիչելիի «Գարուն» կտավից, իսկ հիմքում աշխարհի՝ աջից ձախ կամ նյութականից դեպի հոգեւոր շարժումն է: Դիտվել է 9668 անգամ
|